Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Občas se stane, že se zboží nehodí, nebo není podle Vašich představ. Nevadí! Můžete jej do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

A jak na to?
– Zboží je třeba vrátit nepoškozené a ideálně v originálním obalu. Je potřeba ho řádně zabalit, aby zpět nedorazilo poškozené.
– Přiložit, nebo mailem zaslat formulář, který naleznete zde: Formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci
– Zaslat na adresu: Lenka Molková, Třebichovice 45, 27306 Třebichovice

Pokud bude zboží v pořádku, obratem vrátím peníze na Váš bankovní účet. Na vrácení peněz mám lhůtu 14 dnů od doručení balíčku, ale určitě to stihnu rychleji.
Pokud bude zboží doručeno poškozené, budu Vás kontaktovat a budu Vám muset strhnout poměrnou část ceny zboží.

REKLAMACE

Prosím Vás, abyste si před převzetím balíčku od dopravce, řádně zkontrolovali, zda obal není poškozen. Pokud je obal poškozen, zkontrolujte zásilku před dopravcem a v případě poškození, sepište na místě zápis o škodě. Pokuste se pořídit foto poškozené zásilky. Zápis je nutný pro další krok k vyřízení reklamace. Jakkoli poškozenou zásilku doporučuji nepřebírat.

Po sepsání zápisu, mě ihned kontaktujte na mail: l.molkova@gmail.com.

Pokud na poškození zboží přijdete po rozbalení, zkuste vše nafotit třeba na mobil a neprodleně mě kontaktujte. 

Vadné zboží

Snažím se, aby vše dorazilo v pořádku. Samozřejmě se může stát, že něco přehlédnu. Pokud najdete nějakou vadu na zboží, ihned mě prosím kontaktujte na mail: l.molkova@gmail.com.
Do mailu mi prosím napište vadu zboží a přiložte fotografie zjištěné vady, ať o všem vím a zašlete mi, prosím, zboží zpět na adresu: Lenka Molková, Třebichovice 45, 27306 Třebichovice.
Přiložte reklamační list, který můžete stáhnout zde: Formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci.

Na vyřízení reklamace mám 30 dnů, snažím se však, abych Vám dala vědět co nejdříve. Pokud reklamaci uznám jako oprávněnou, pošlu Vám buď nový kus zboží, nebo Vám vrátím peníze. Na veškeré zboží je záruční lhůta 24 měsíců.
Pokud se vada na zboží objeví v průběhu užívání do 24 měsíců, postupujte prosím stejně, jako je uvedeno výše. 

Chybějící nebo zaměněná položka

Chybí Vám zboží nebo jsem se přehlédla a zaslala Vám něco jiného? Omlouvám se. Dejte mi vědět na mail: l.molkova@gmail.com a já to dám do pořádku.